Jei esate kokteilių ir spirito versle ir žinote tik vieną dalyką apie Coliną Asare-Apriją-ir tai būtų gana pasiekimas pramonėje, kurioje, atrodo, jis visą laiką yra visur-tikriausiai žinote savo asmeninį šūkį. Jis pasirodo visame jo „Instagram“ sklaidos kanale kaip hashtag #getInvolvedbruv. Jam tai ne tik patrauklus, geras šūkis, bet ir asmeninė filosofija. „Yra tokių, kurie apie tai kalba, ir yra tokių, kurie tai daro“, – sako jis. „Aš jaučiu, kad esu iš tų žmonių, kurie tai daro. Gera apie tai kalbėti, tačiau jūs taip pat turėtumėte imtis veiksmų, tai padaryti ir įsitraukti. Įsitraukite į tai, ką darote. Nestovi nuošalyje. Įeikite ten ir padarykite pokyčius “.

Asare-Appiah, pradėjęs barmeno karjerą, yra daugiakultūrio ir LGBTQ gynimo prekybos direktorius Bacardi. Tai tik naujausias iš daugelio titulų, kuriuos jis laikė Bacardi mieste, kur jis dirbo daugiau nei dešimtmetį. Jo kadencija yra ypač ilgas pagal dvasių pasaulio standartus. Daugelis žmonių, kurie taip ilgai laikė tokį postą, jau būtų sulėtėję, praleisdami mažiau naktų. Tačiau „Asare-Apitah“ yra nepaprastai. Įsikūręs Niujorke, jis vis dar pasirodo degustacijose, barų atidarymuose, iššokančiuose languose ir įvairiuose pramonės renginiuose. Paprastai rasite jį sėdintį prie baro atsipalaidavus, kalbėdami, maitindami savo gėrimą. Panašu, kad jis tiesiog atostogauja. Tačiau jo buvimas yra daugiau nei akys.

„Aš tai darau turėdamas mintį suteikti prieigą kitiems, kad paskui mane“, – sako jis, „daugiau žmonių, kurie atrodo kaip aš. Nes kartais esu viena iš vienintelių mažumų kambaryje ar ratu. Dabar jūs matote daugiau žmonių, kurie atrodo kaip aš šiuose kambariuose. Lėtai, bet užtikrintai ateis “.

„Asare-Appiah“ taip ilgai buvo toks tarptautinės kokteilių ir spirito trasos armatūra, kad lengva jį laikyti savaime suprantamu dalyku. Tačiau pastaruoju metu jo profilis pakilo. 2022 m. Jis ir Tamika Hall paskelbė Juodasis mixcellenceknyga, kurioje pateikiami dešimtys juodųjų miksologų receptų. Ir praėjusių metų pabaigoje jis ir Markas Talbotas Holmesas įkūrė Ajabu, pirmąją Afrikoje įsikūrusią kokteilių konferenciją. Pirmoji kas dvejus metus vykstančio renginio dalis įvyko kovo mėnesį Johanesburge ir Keiptaune.

„Tai buvo maratonas, o ne sprintas jam“,-sako Shannon Fischer, publicistas, pirmą kartą susitikęs su Asare-Appiah, kai vėlyvame Aughts mieste buvo „U’luvka Vodka“ prekės ženklo ambasadorius. „Man jau seniai jau seniai pripažinta.“

„Jis kurį laiką buvo juodaodžių, rudų ir keistų bendruomenių ikoniškas. Jis jau turėjo legendinį statusą “. —Chris Cabrera

Chrisui Cabrera, nacionaliniam LGBTQ+ ambasadoriui „Bacardi“, vis didėjanti Asare-Appiah svarbumas yra tas, kuris pagaliau pakilo susitikti su vyru. „Jis kurį laiką buvo juodaodžių, rudų ir keistų bendruomenių ikoniškas. Jis jau turėjo legendinį statusą “, – sako Cabrera. „Manau, kad jo vaidmens dar nebuvo. Po 2020 m. Socialinio pabudimo ir George’o Floydo bei Breonnos Tayloro, žmonės pradėjo skirti daugiau dėmesio. Jis visada tai darė. Tačiau tik po 2020 m. Žmonės, esantys už juodosios ir rudos, ir keistokų bendruomenių ribų. “

Jei kada nors susitiktumėte su Asare-Appiah, mažai tikėtina, kad pamiršite jį. Jis turi aktoriaus guolį ir šiltą šypseną, ir jis dažnai būna supjaustytas ryškiaspalviu striuke. Jo raminantis bosinis balsas išlieka kaip hipnotizuojantis medus. Be to, jo bendra aura yra viena iš prieštenkančių pozityvumo. Kaip sako Fischeris, „jis atrodo kaip dvasių bendruomenės meras“.

Colinas Asare-Appiah gimė Ganoje, kur jis vis dar turi giminaičių. Būdamas septynerių metų jis persikėlė į Londoną su savo tėvu, psichiatrijos gydytoju. Jis studijavo verslą ir finansus Vestminsterio koledže, kur susipažino su Douglaso Ankrah, Ganos gimtojo ir būsimo pornografijos žvaigždės Martini išradėjo. Jų keliai dažnai kirs per kokteilių renesansą, kuris prasidėjo Londone 1990 m.

Draugas pasiūlė pasiimti mėnesį atostogų prieš pradėdamas darbą McCann Erickson, Pasaulinėje reklamos agentūroje. Taigi, jis nuvyko į Graikijos Rodo salą. Kai darbo švinas neišleido, jis dvi savaites miegojo paplūdimyje, prieš tai nusileiddamas į „QUPI Bar Bussing“ akinius klube. Vieną dieną savininkas jį apklausė, paklausdamas, iš kur yra tam tikras alkoholinių gėrimų butelis. Nesuprasdamas jis sakė: „Tai yra iš sunkvežimio galo“. Tada savininkas liepė jam nušlifuoti visus butelius už baro. Naujai įdomu, ko jam gali trūkti, jis pradėjo žiūrėti į galines etiketes, valydamas kiekvieną buteliuką, sugerdamas kiekvieno dvasios istoriją.

„Aš tiesiog įsimylėjau“, – prisimena jis. „Man labai patiko skaityti, man patiko pasakojimai.“ Jam buvo pažadėtas darbas barmenu, jei grįš kitą vasarą.

Londone jis įsidarbino paplūdimio antklode Babilone, stilingame Notingo kalno bare. Tolesnis darbas atėjo „Boom Boom Room“, „Babington House“ ir „Townhouse“. 1996 m. Jis kartu su keliais kitais miksologais (įskaitant Ankrah) sudarė Londono barmenų akademiją (Lab), vieną iš pirmųjų šiuolaikinių barmenų mokyklų. „Mes iš esmės išmokėme naujos kartos barmenus“, – sako jis. Mokykla įsitraukė į tolimesnę žinomą barą, dar vadinamą laboratorija.

2003 m. Jis buvo pasamdytas „Fifteen“, restorano ir socialinio eksperimento, kurį atliko šefas Jamie Oliveris, kuris atvežė jaunus žmones iš nepalankioje padėtyje esančių sluoksnių ir išmokė juos restoranų verslu. Žiniasklaida labai padidėjo, penkiolika visada buvo supakuota. Būtent tada ASARE-Appiah vardas pradėjo rodyti dokumentuose. Netrukus Simonas Fordas, tuometinis „Plymouth Gin“ prekės ženklo ambasadorius, paprašė jo atvykti į Niujorką padėti pradėti naujai atgaivintą prekės ženklą. „Ford“ žinojo, kad „Asare-Appiah“ žmonių įgūdžiai bus naudingi.

„Colinas visada buvo šeimininkas barmenas“, – sako „Ford“. „Tai buvo tikrasis jo įgūdis. Ar jis galėtų išmušti gėrimus ir žinoti, kaip juos pasigaminti? Taip. Bet jis buvo tas vaikinas, kuris puoselėjo savo komandą, ir jis buvo tas asmuo, kuris tave sveikino prie durų. “

Iki 2004 m. Markas Talbotas Holmesas taip pat pasirinko tą energiją ir pakvietė „Asare-Apitah“ būti savo naujojo „Vodka“ prekės ženklo „U’Luvka“ prekės ženklo ambasadoriumi. (Holmesas kredituoja kosmopolitą, kurį Asare-Apith privertė jį pakeisti savo nuomonę apie kokteilius.) Asare-Apith greitai pasinaudojo savo įgimtu sugebėjimu susimaišyti tiek su „kunigaikščiais“, tiek „Dustmen“. prekės ženklas. Iki 2012 m. Jis buvo „Bacardi“ – vienas didžiausių alkoholinių gėrimų pavadinimų pasaulyje. Nuo to laiko jis ten buvo.

„Tai, ką jis padarė geriau nei bet kas šioje pramonėje, yra žmonių jungtis.“ – Simonas Fordas

„Man Colinas yra esminis prekės ženklo ambasadorius“, – sako „Ford“. Tai yra galingas teiginys, atsižvelgiant į tai, kad daugelis alkoholinių gėrimų verslo žmonių laiko „Ford“ kaip archetipinio prekės ženklo atstovą: socialinį, energingą, įsitvirtinimą. Tačiau „Ford“ šnipinėja tobulesnį „Asare-Apitah“ modelį. „Tai, ką jis padarė geriau nei bet kas šioje pramonėje, yra žmonių jungtis. Jis tapo to, ką daro. Colinas yra prekės ženklas savyje. “

Pauzė, kai jis sugeria tai, ką ką tik pasakė, „Ford“ juokauja: „Tai nepaprastai erzina, jei būsiu sąžiningas“.

Tai, ką „Ford“ laiko be vargo žavesiu, vis dėlto Cabrera pripažįsta kaip daugelio metų suderintų pastangų vaisius. „Manau, kad tai yra dešimtmečių darbas, visada rodomas ramus ir rezervuotas“, – sako Cabrera. „Aš žinau, kad jis nusivylė. Mačiau jį nusivylęs. Tačiau jo elgesys yra vienas patraukliausių dalykų apie jį. “

Asare-Apith vargu ar reikia daugiau atsakomybės. Tačiau kai jis ir Holmsas 2022 m. Pabaigoje palietė Pietų Afrikos verslą, idėja įkurti kokteilių konvenciją atrodė natūraliai. „Aš žiūriu į kokteilių kultūrą ir ji yra skyrybų su tiek daug įtakos iš Afrikos“, – sako jis.

Jis tikisi, kad Ajabu sujungs Afrikos barus ir barmenus su savo kolegomis iš kitų pasaulio vietų. Jis taip pat planuoja švęsti savo velionio draugo Douglaso Ankrah palikimą, demonstruodamas kelias porno žvaigždės Martini versijas ir sukūrė „Douglas Ankrah bibliotekų“ tinklą, paaukodamas kokteilių knygas „Bars“ visame žemyne. „Pramonėje nėra daug juodaodžių vyrų, kurie pasiekė tai, ką padarė“, – sako jis apie Ankrahą, kuris mirė 2021 m.

Tai gali atrodyti daug papildomo darbo jau užimtam vyrui, tačiau Asare-Aprih tiki bendruomenės galia. „Jūs negalite to padaryti patys“, – sako jis. „Žmonės nori jums padėti. Žmonės nori įsitraukti. Visi nori dalyvauti kažko sėkmės kelionėje. “





Source link

By admin

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -