Kategorija be alkoholio ir toliau klesti. Jungtinėse Valstijose atsiranda barų ir butelių parduotuvių, kuriose nėra spirito, o smalsūs vartotojai dabar gali apžiūrėti stiprius alkoholinius gėrimus, vyną, alų ir MTTP. Nebereikia ieškoti parduotuvėse vienos dulkėtos galinės NA variantų lentynos. Žemiau pateikiamos paprastos parduotuvės ir internetinės prekyvietės, kuriose siūlomi geriausių spiritinių gėrimų pasirinkimas.

Arizona

„Nixer“ (So) baras („Phoenix“)

Po to, kai 2020 m. birželį Bradas Bridwellas metė gerti, jis ištyrė internete rastus alkoholio pakaitalus. Jis ir jo žmona Tamara žaidė su savo atradimais, kurdami gėrimų receptus. Prieš tai sužinoję, jie gamino gėrimus be alkoholio, kad mokytų smalsuolius apie naujus produktus. „Mes šiek tiek skiriasi nuo kelių kitų operacijų tuo, kad daugiausia dėmesio skiriame naujų, kūrybiškų, sudėtingų suaugusiems skirtų gėrimų, kurie yra puikaus skonio, bet nebūtinai skirti skonis kaip alkoholiniai gėrimai, kūrimui“, – sakoma pranešime. Bradas. Šiuo metu „Bridwells“ patiekia gėrimus savo „So-Bar“ – perdarytoje arklio / komunalinių reikmenų priekaboje. Jų nedidelė internetinė parduotuvė taip pat parduoda kai kuriuos produktus, o Finikso gyventojams jie siūlo pristatymą į namus. „Kin Euphorics“, „Three Spirit“ ir „Bonbuz“ yra jų populiariausios.

Kalifornija

Naujasis baras (Venecija)

Brianda Gonzalez, „The New Bar“ įkūrėja ir generalinė direktorė, užaugo šeimoje, kuri dažnai rengdavo dideles šventes, kurias pakurstė alkoholis. Tačiau kai jos tėvą užklupo sekinanti autoimuninė liga, dėl kurios jis turėjo atsisakyti alkoholinių gėrimų, ji ieškojo būdų be spirito, kad jis vis tiek galėtų mėgautis pasibuvimais. Jos susidomėjimas nealkoholinių gėrimų kategorija paskatino ją sukurti internetinę prekyvietę ir parduotuvę, kurioje žmonės galėtų sužinoti apie alternatyvas be alkoholio. Liepą atidarytame Naujajame bare yra apie 150 produktų iš 40 prekių ženklų.

„Dirbu su didžiausiu pasirinkimu pasaulyje.“ (Joshua James, Ocean Beach Cafe).

„Ocean Beach Cafe“ (San Franciskas)

Savininkas Joshua Jamesas bandė gauti alaus ir vyno licenciją, kai praėjusiais metais pirmą kartą atidarė savo kavinę ir sausų butelių parduotuvę. Tačiau kai per atidarymo savaitę buvo išparduotas jo nulinės apsaugos inventorius, jis nusprendė pasitraukti į judėjimą be dvasios. „Taip, aš dirbu su didžiausiu pasaulyje pasirinkimu“, – sako jis. „Galbūt galėčiau tai padaryti su antroje vietoje, kurioje šiuo metu dirbu, ty „NA Speakeasy Lounge“. Šiuo metu jis turi 50 prekių ženklų atsargas. Tačiau NA IPA ir rūgštynės yra dideli pardavėjai prie jo paplūdimio esančioje parduotuvėje. Tiems, kurie nori paragauti prieš pirkdami, Jamesas rengia savo bealkoholinių atsargų degustacijas už 25 USD per valandą.

Naujasis Džersis

Brangakmenių baro butelių parduotuvė

2020 m. atidariusi savo internetinę gerovės parduotuvę ir ne alkoholinių gėrimų butelių parduotuvę, vienas iš įkūrėjų Drew Davis suprato, kad žmonės iš tikrųjų turi turėti galimybę bendrauti su buteliais. Pirkėjai nori, kad prieš pirkdami gėrimus galėtų paliesti, užuosti ir paragauti. Taigi 2021 m. rugsėjį ji atidarė savo parduotuvę. Jos atsargas sudaro aukštos kokybės gėrimai, gaminami mažų startuolių, taip pat moterims ir BIPOC priklausančių įmonių. „Pradėjome ieškoti aukštų ir žemų ir radome tokias kompanijas kaip „Mingle Mocktails“, „Curious Elixirs“, „Aurora Elixirs“, „Sweet Reason“, „Ritual Zero Proof“, „Three Spirit“ ir kt.“, – sakė ji. „Gem Bar“ siūlo vietinį pristatymą ir pristatymą į bet kurią JAV vietą

Niujorkas

Boisson (Niujorkas)

Turėdamas penkias vietas Niujorke (ir tris naujas parduotuves Los Andžele ir vieną San Franciske), pristatydamas vietinį, atsiėmęs iš parduotuvės ir net pristatydamas visoje šalyje, Boisson daro viską, ką gali, kad padėtų blaiviam judėjimui. Siekiama tiekti tik geriausias spiritinių gėrimų alternatyvas, vyną ir alų be alkoholio ir adaptogenines medžiagas, esančias visame pasaulyje. Šiuo metu jie turi beveik 450 produktų. Norintiems pasigaminti gėrimų patiems, parduotuvėje taip pat prekiaujama maišytuvais, tonikais, sirupais ir net kepsniais bei stikliniais indais.

„Mes siūlome gėrimus rafinuotam gomuriui. -Melissa Irisarri, Minus Moonshine

Minus Moonshine (Bruklinas)

„Mes tiekiame gėrimus, skirtus sudėtingam gomuriui, pvz., „Acid League“ vyno proksis, „Solbrü“ eliksyrus ir „For Bitter For Worse“, – sako bendrasavininkė Melissa Irisarri. Juose taip pat yra „Coors“ ir „Heineken 0.0“. Praėjusią vasarą atidarytoje parduotuvėje taip pat yra bendruomenės erdvė blaiviems susitikimams, jaunaties meditacijoms ir jogai. „Mes didžiuojamės, kad taip pat esame saugi erdvė LGBTQ bendruomenei“, – priduria Melissa. „Kaip nebinariniam asmeniui, tai buvo labai svarbu (bendrasavininkei) Apryl („Electra Storms“) ir man, kaip vaiko motinai LGBTQ bendruomenėje.

Spirited Away (Manhetenas)

Douglasas Wattersas mėgo ritualą pasigaminti gražų kokteilį sau ir savo žmonai, bet ne jo poveikį. „Taigi aš pradėjau eksperimentuoti su daugeliu produktų, kuriuos dabar turiu parduotuvėje, parduodu ir vis dar geriu“, – sako jis. Jam labai patiko ši patirtis ir manė, kad taip patiks ir kiti žmonės. Taigi jis atidarė pirmąją Niujorko sausų butelių parduotuvę, kurią greitai išaugo. Jo naujoje didesnėje parduotuvėje, esančioje į šiaurę nuo Mažosios Italijos, gausu bealkoholinio alaus, spiritinių gėrimų, vyno pakaitalų, maišytuvų ir trauktinės. „Norime susitikti su žmonėmis ten, kur jie yra. Ir jei kas nors nori būti visiškai blaivus ir pasveikęs, norime padėti ir tiems žmonėms. Esame čia visiems“, Wattersas sako. Šiuo metu jie siūlo atsiėmimą parduotuvėje ir pristatymą vietoje.

Oregonas

„High Street Tonics“ (Eugenijus)

Savininkė Cheri Hammons 2021 m. atidarė butelių parduotuvę ir degustacijų salę, kur klientai kviečiami paragauti prieš perkant. Parduotuvės koncepcija pirmą kartą išsipildė, kai Hammons išvirė savo botaninius tonikus ir parduodavo juos vietiniuose turguose. Jos tonikų populiarumas išaugo dėl klientų, kurie juos naudojo kaip NA maišytuvus kokteiliams. Dabar „High Street“ ne tik prekiauja šiais eliksyrais, bet ir daugiau nei 70 prekių ženklų stiprių gėrimų, craft alaus, vyno ir konservuotų NA kokteilių.

Pensilvanija

Open Road (Pitsburgas)

Melas Babitzas „Open Road“ pradėjo 2020 m. sausio mėn. kaip iššokantis baras be alkoholio. „Tai atsirado dėl noro normalizuoti alkoholio alternatyvas“, – sako ji. Bet kai užklupo pandemija ir atšaukė jos renginius, Babitzas sukūrė svetainę. Ji pavertė ją internetine parduotuve ir pati sutvarkė vietinį pristatymą. Ji taip pat gali siųsti į 43 valstijas, su tam tikrais apribojimais, atsižvelgiant į valstijos įstatymus. Iš pradžių ji pirmenybę teikė konservuotiems gėrimams, o ne buteliams. Visų pirma todėl, kad skardines buvo lengviau išsiųsti. „Bet ir todėl, kad mėgstu alų. Niekada nebuvau mišrių gėrimų mėgėja“, – sako ji. „Man patinka euforija, CBD ir viskas, kas vyksta funkcine kryptimi. Tačiau praėjusiais metais ji sukūrė stipriųjų gėrimų ir vyno skyrius. O „Open Road“ pristato apie 230 unikalių gaminių.

Pietų Karolina

Sèchey

Čarlstone įsikūrusi parduotuvė „Sèchey“ stengiasi dėmesingiems geriantiems žmonėms pasiūlyti įdomių ir skanių patiekalų be alkoholio. Jos lentynose yra paruoštų gerti gėrimų, vyno, alaus ir maišytuvų pasirinkimas. Neryžtingieji gali pasiimti mėginių rinktuvus su prabangiomis etiketėmis, baro pagrindais ir rūšiniu alumi. Jie taip pat turi vietą Niujorke.

Teksasas

Sipple (Hjustonas)

Pirmoji Teksaso sausų butelių parduotuvė atidaryta 2021 m. spalį. „Ir tai buvo nenutrūkstama jaudulio banga, kiekvienas mėnuo gerokai viršija mūsų lūkesčius“, – sako „Sipple“ vienas iš įkūrėjų Danny Frounfelkneris. Netoli Hiustono šurmuliuojančio istorinio parduotuvių rajono Rice Village įsikūrusioje parduotuvėje yra apie 150 produktų. Siūlomos degustacijos, kad pirkėjai būtų patenkinti savo pasirinkimu. „Išsilavinimas yra vienas iš svarbiausių patirties parduotuvėje aspektų“, – sako Frounfelkneris. „Paaiškinimas, kas atsitinka su skonio profiliais, kai pašalinamas alkoholis, skirtingais būdais, kuriais prekės ženklai gali gauti nealkoholinį gėrimą, kas yra funkcionalūs gėrimai, kaip pasigaminti bešvinį kokteilį su nealkoholiniu spiritu.

Vašingtonas

Giminės dvasios

2021 m. metę alkoholį, Charles ir Marlys Aspinwall nusprendė atidaryti internetinę parduotuvę be alkoholio ir prekystalį Kennewick centre, 50 mylių į vakarus nuo Walla Walla. Pora, įkvėpta augančio nealkoholinio judėjimo ir internetinės parduotuvės sėkmės, 2023 m. vasario mėn. Ričlande, Vašingtone, atidarė pirmąją alkoholinių gėrimų butelių parduotuvę ir blaivų barą. Klientai gali mėgautis kokteiliais be alkoholio, vynu ir alumi. .

Prisijungę

Geriau Rodas

Danielis Stilleris ir Chrisas Beckeris 2020 m. balandžio mėn. įkūrė šią Skotsdeilo, Arizonos valstijoje, internetinę alkoholinių gėrimų prekyvietę. Jie norėjo parodyti, kad be alkoholio gali būti smagu ir prieinama. Svetainėje siūloma beveik 350 produktų, prenumeratų ir kuruojamų kolekcijų. Tačiau šiuo metu karščiausiai parduodami putojantys vynai. Tiems, kurie nori kas mėnesį išbandyti ką nors naujo, „Better Rhodes“ siūlo mėnesinius vyno, alaus ir kokteilių abonementus.

Dry Good Beverage Co.

Internetinės nealkoholinės parduotuvės atidarymas yra nuostabus posūkis kokteilių knygų autorei Adrienne Stillman Krausz ir antrosios kartos vyndariui Jake’ui Krauszui. „Pradėjome tyrinėti visus naujus produktus, kurie pasirodė ir buvo visiškai sužavėti dėl kokybės“, sako Stillmanas Krauszas. „Tuo pačiu metu gali būti sunku naršyti nealkoholinėje erdvėje ir rasti aukštos kokybės produktus, tinkančius kiekvienam gomuriui.” Pamatę galimybę, 2021 m. birželį jie atidarė internetinę parduotuvę. Inventorius kruopščiai tvarkomas, duetas ragauja viską, ką parduoda, ir tik nešiodami gėrimus jaučiasi „suteikia skanų ir autentišką gėrimo patirtį…“. Jie daugiausia dėmesio skiria mažos gamybos pasiūlymams, taip pat gaminiams, supakuotiems į stiklą ar aliuminį.

„Nuo pirmos dienos mūsų misija yra pertvarkyti gėrimo kultūrą normalizuojant alkoholio nevartojimą…“ (Payal Thaker, A Fresh Sip)

Šviežias Gurkšnis

Aishwarya Balaji ir Payal Thaker 2020 m. gruodžio mėn. sukūrė „A Fresh Sip“ kaip internetinį šaltinį tiems, kurie tyrinėja gyvenimo būdą be alkoholio. Po metų jie atidarė savo internetinę parduotuvę, kurioje šiuo metu yra daugiau nei 250 nealkoholinių gėrimų, nuo stipriųjų iki funkcinių gėrimų. Ir siunčiama visoje šalyje. Svetainėje produktai netgi skirstomi į ekologiškus, veganiškus, be glitimo ir tinkamus nėščiosioms. „Nuo pirmos dienos mūsų misija yra pertvarkyti gėrimo kultūrą, normalizuoti alkoholio nevartojimą ir suteikti žmonėms prieigą prie kokybiškų nealkoholinių gėrimų iš viso pasaulio vienoje vietoje. Thakeris sako.

Ne ir žemas

Tai, kas 2020 m. prasidėjo kaip „TikTok“ paskyra, ugdanti blaivius smalsius apie kategoriją be alkoholio, sprogo internetinėje parduotuvėje. Broliai Louis ir Massimo Borrelli išsikėlė savo misiją ieškoti geriausių variantų be dvasios visame pasaulyje. Ir jei jo nėra JAV, jie jį atneš. „Nuo tada, kai buvome viena iš pirmųjų internetinių butelių parduotuvių Amerikoje, turėjome galimybę tapti pirmaisiais arba labai ankstyvais daugelio prekių ženklų, tokių kaip Empress… Wilfreds, Three Spirit ir kt.“, – sako Louis. „Mes taip pat laukiame daugiau. 2022 m. JAV pirmą kartą pristatysime tokius prekių ženklus kaip Caleno ir Fungtn.

Nulinis įrodymas

Šioje internetinėje parduotuvėje, kuri atsidarė 2020 m. gruodžio mėn., šiuo metu yra 70 prekių. Savininkai Trevoras Wolfe’as ir Seanas Goldsmithas nuolat ragauja ir prideda naujų butelių, bet išrankūs, kas pateks į jų virtualias lentynas. „Mums labiau rūpi tinkami pasirinkimai, o ne tik daugiau pasirinkimų“, – sako Auksakalys. Tačiau tiems, kurie yra priblokšti dėl pasirinkimų, komanda taip pat supakuoja mėgstamus produktus – nuo ​​vyno ryšulių iki „Negroni“ rinkinių.





Source link

By admin

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -