Kai 2006 m. „Aviation American Gin“ pirmą kartą pasirodė lentynose, tai buvo kažkas naujo. Skirtingai nuo kadagio tipo Londono sausųjų džinų, kurie ilgą laiką dominavo rinkoje, „Aviation“ iškėlė kitus botaninius produktus, pasižyminčius ryškiomis citrusinių vaisių, prieskonių ir gėlių natomis. Parduodamas kaip amerikietiško stiliaus džinas, naujasis spiritas sukėlė didžiulį pokytį tarp vietinių rankų darbo distiliuotojų, kurie pradėjo vis daugiau eksperimentuoti su distiliavimu, reprezentuojančiu jų namų teritoriją.
Prekės ženklas „Aviation“, kurį iš pradžių Portlande, Oregono „House Spirits“ sukūrė distiliuotojas Christianas Krogstadas ir Ryanas Magarianas, 2016 m. buvo parduotas Davos Brands. 2018 m. jį garsiai įsigijo aktorius Ryanas Reynoldsas, kuris išlaiko įmonės nuosavybės dalį (kuri buvo 2020 m. įsigijo „Diageo“) ir yra „Aviation“ rinkodaros žvaigždė, naudodamas savo prekės ženklą „Snark“ ir dalindamasis savo artimu „Negroni“.
Antrus metus iš eilės „Aviation“ prisijungia prie „Negroni Week“ kaip rėmėjo ir oficialaus „Negroni Week“ amerikietiško džino. Aviacijos papildomi saldžiųjų ir karčiųjų apelsinų žievelės, kalendros ir levandos, suteikia ryškią ir subalansuotą kokteilio versiją. Maišykite namuose arba išvykite paskutines Negroni savaitės dienas! 27,99 USD, reservebar.com