Nors Chipas Gainesas užaugo Teksase ir jam nesvetimas karštis, jis nekantriai laukia vėsesnės rudens temperatūros, kuri – patikėkite ar ne – visai šalia.
„Ačiū Dievui“, – sako jis, kai užsiminiau apie artėjantį sezoną.
Ruduo gali būti ne tik atokvėpis nuo karštų vasaros dienų, bet ir puikus laikas namų savininkams spręsti kai kuriuos namų projektus jie negalėjo padaryti šilumos ir tai turi būti užbaigta prieš prasidedant žiemai.
Kaip rangovas ir populiariausių šou žvaigždė, Fiksatorius Upper, su žmona Joanna, Gainesas yra namų renovacijos projektų ekspertas ir turi vieną konkretų pasiūlymą, kaip šį rudenį namų savininkai gali įgyvendinti geriausius projektus.
Perskaitykite jo privalomą projektą ir patarimus, kaip atlikti darbą.
Kraštovaizdžio tvarkymas – geriausias rudens projektas
Žinoma, rudenį, esant žemesnei temperatūrai, daug lengviau įgyvendinti lauko ir kraštovaizdžio tvarkymo projektus, o Gainesas ragina atidžiau pažvelgti į mūsų kraštovaizdžio dizainą atėjus rudeniui.
„Mėgstu peizažą, kai galvoju apie tai, kaip pasipelnyti“, – sako jis „The Spruce“. „Pirmas įspūdis – turto išorė. Taigi aš rimtai sakau, kad man svarbi pašto dėžutė, man svarbus kraštovaizdis aplink pašto dėžutę, pėsčiųjų takas, kraštovaizdis aplink namą man svarbu“.
Gainesas sako, kad kraštovaizdžio tvarkymas gali būti net geriausias projektas, kurio imtis, jei planuojate greitai parduoti savo namus, nes tai gali padaryti didžiausią įtaką potencialiems pirkėjams. Jis tai matė dirbdamas iš pirmų lūpų Viršutinis fiksatoriusaiškindamas, kad išorė yra raktas į potencialius pirkėjus pro duris.
Kraštovaizdžio tvarkymas nėra vienintelis Gaineso pasiūlymas atnaujinti namus rudenį.
„Dažai gali nuveikti ilgą kelią“, – sako jis. „Suprantu, kad tai baugina, bet kai įsigilini ir išbandai, supranti, kad tai nėra beveik taip sunku.
Gainesas bendradarbiauja su Bobcat, kad pakeistų parką
Gainesas kalbėjo su mumis savo pasirodymo metu naujausia iniciatyva su Bobcat, kurio metu buvo įrengta beisbolo aikštė jo gimtojo Vako mieste, Teksase. O klasikiniame Gaineso stiliuje buvo daug griovimo darbų.
Su kelių pagalba Bobcat mašinų, jis nugriovė seną iškasą ir net pasodino keletą medžių, kol saujelė savanorių ir miesto darbuotojų įsitraukė baigti renovacijos.
Be kai kurių statybos darbų, Gainesas naudojasi „Bobcat“ prekės ženklo ambasadoriaus vaidmeniu, kad padėtų reklamuoti „Bobcat“ bendruomenės pertvarkymo konkursas. Bendruomenės visoje JAV gali kandidatuoti į vietinio parko ar poilsio erdvės pertvarkymą, o laimėtojas savo projektui gaus 100 000 USD.
Bobcatui darbas su Gainesu šiame konkurse buvo beprotiškas – ir ne tik dėl meilės sportui, ypač beisbolui.
„Praėjusių metų pabaigoje pradėjome kalbėti apie darbą su Chipu, ir tai iš tikrųjų buvo pagrįsta tuo, kad jis valdė mūsų įrangą; jis buvo kraštovaizdžio meistras“, – sako Laura Ness Owens, „Bobcat“ pasaulinės rinkodaros viceprezidentė.
„Manau, kad mus sieja daug bendrų dalykų, susijusių su sunkia darbo etika ir noru rasti geresnių būdų, kaip ką nors padaryti, ir rasti būdų, kaip grąžinti bendruomenei“.
Konkursas taip pat bendradarbiauja su Nacionaline poilsio ir parkų asociacija (NRPA), kuri anksčiau dirbo su „Bobcat“, kad suteiktų dotacijas ir finansavimą nepakankamai aptarnaujamoms bendruomenėms, kurioms to reikia.
Bretas Gaiteris, NRPA vyresnysis plėtros direktorius, sako, kad konkursą laimės bendruomenė, kuri tikrai gaus naudos iš lėšų.
„Žalioji erdvė yra labai svarbus dalykas, kurį suteikia parkai, ir tai tikrai nepakankamai įvertinta“, – sako Gaiteris.
Jis paaiškina, kad nugalėtojo atrankos procese, be kitų veiksnių, bus įvertintas jau esamas bendruomenės parko biudžetas, jų gyventojų skaičius ir užtikrinimas, kad projektas atitiktų ADA.
„Mes nenorime, kad parkas būtų tarp daugybės dvarų, į kuriuos būtų investuojama“, – sako Gaiteris. „Mes norime įsitikinti, kad tai yra sritis, kuriai tikrai reikia.”
Nominacijos parko pertvarkai baigiasi rugpjūčio 16 d.